Reservatie en betaling

Reservatie

Je kan losse tickets of een abonnement bestellen. Je bent abonnee vanaf 4 verschillende voorstellingen per persoon.

Je ziet onmiddellijk welke plaatsen nog vrij zijn. Bij ongenummerde plaatsen reserveert het systeem het gevraagde aantal.

Vul je contactgegevens correct in zodat we je tickets kunnen mailen en je kunnen bereiken indien nodig.

Betaling

Bij voorkeur via Bancontact, kredietkaart of overschrijving. Aan de balie kan je ook cash of met cheques betalen.

We aanvaarden sport-, cultuur-, complimenten- en consumptiecheques van Sodexo en Edenred, Rand-uit-cheques, de gemeentelijke geschenkbonnen en kadobons van Den Blank.

Er zijn geen transactiekosten.

Na betaling ontvang je via mail een ticket met QR-code. Sla dit op op je smartphone of druk het af. Je kan je tickets ook door ons laten printen aan de balie. We sturen geen tickets op per post.

Goed om weten

  • Je kan tickets reserveren via onze website of via het Infopunt Vrije Tijd.
  • Betaalde tickets worden niet terugbetaald of geruild. Doorverkopen kan via onze ruilbox.
  • Bij annulatie verwittigen we zo snel mogelijk en krijg je je geld terug.
  • Onbetaalde tickets vervallen na 5 dagen. Onbetaalde tickets die 15 min. vooraf niet zijn afgehaald, worden bij een uitverkochte activiteit doorverkocht.
  • Het voorverkooptarief geldt tot de dag voor de activiteit.
  • Kinderen van 0 t.e.m. 2 jaar die op de schoot van een volwassene zitten, krijgen gratis toegang.
  • Abonnees ontvangen een persoonlijke abocode. Hiermee kan je tickets bijbestellen aan abotarief zolang er beschikbaar zijn.
  • Voor rolstoelgebruikers en hun begeleiders zijn er voorbehouden plaatsen in de schouwburg. De toegang is gratis voor begeleiders indien hij/zij effectief een persoon met een beperking begeleidt en plaatsen reserveert op vertoon van een geldige begeleiderspas of European Disability Card.